sobota, 24 marca 2018

Wernisaż w Rybniku, 23 marca 2018.

Dzięki rekomendacji Krzysztofa Łapki oraz przyjęciu wystawy przez P. Michała oraz Ewę Wojaczek z Teatru Ziemi Rybnickiej mogłem pokazać swoją do tej pory największą objętościowo (51 fot) wystawę.
Mogłem wrócić do starych zdjęć analogowych i nadać im nowe życie, pokazując szerszej publiczności.
W ogóle tego nie planowałem, informacja o dostępności zdjęć poszła w świat dawno temu, dostałem zapytanie, zapakowałem zdjęcia i nadałem drogą pocztową.
Pokazałem się i nawet coś powiedziałem przy okazji festiwalu JachtFilm Rybnik 2018.
Było bardzo miło, baterie podładowane, teraz czas na kolejną wystawę.

Powiedziałem co nieco bezpośrednio po wystąpieniu kapitana Krzysztofa Baranowskiego. Z żeglowaniem nie miało to jednak wiele wspólnego.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz