niedziela, 10 kwietnia 2022

Wrota wiodące w pustkę albo wrota do wieczności.

 Wybór należy do każdego z nas. Tutaj po prostu pokazuję wrota, bramy, furtkę, odrzwia - od strony technicznej wszystko zrobione średnim formatem, czyli ulubioną Mamiyą C330f z Sekorem 4,5/65 mm. Z tego co pamiętam, to w Krzyżtoporze założyłem Sekora 4,5/55 z filtrem pomarańczowym. Z racji rozległości i wielkości ruin nadawał się, chociaż osobiście wolę nieco mniej szerokiego staruszka 65 mm. Błony Fomapan 200 wywołałem raz w Kodaku HC-110 rozrobionym 1:63, drugim razem w samodzielnie złożonym D-76; jeden raz w stocku, drugi raz moczyłem w rozcieńczonym roztworze 1+3. Wszystko wyszło dobrze, lecz najbardziej podoba mi się błona wymoczona w Kodaku D-76 1+3.

Opatów, furtka na dziedziniec kolegiaty. Sekor 65 mm, D-76 1+3.

Opatów, kolegiata. Sekor 65 mm, D-76 stock.

Krzyżtopór. Sekor 4,5/55, HC-110 1:63.

Krzyżtopór. Sekor 4,5/55, HC-110 1:63.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz